نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

ساعت بازی بلژیک و روسیه| شیاطین وارد می‌شوند!

  • کد خبر: ۷۰۲۳۲
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
ساعت بازی بلژیک و روسیه| شیاطین وارد می‌شوند!
بلژیک در حالی در گام اول امشب به مصاف روسیه می‌رود که وضعیت دی‌بروینه و هازارد هنوز آنچنان شفاف و مشخص نیست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو۲۰۲۰) از دیروز شروع شد تا دوباره هیجان به قاره سبز بازگردد. این رقابت‌ها قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. مسابقات جام ملت‌های اروپا در ۶گروه چهارتیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر گروه به علاوه ۴تیم برتر سوم راهی مرحله بعد خواهند شد. گروه دوم این مسابقات می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد. زیرا تیم مدعی بلژیک در این گروه قرار دارد. تیم‌های بلژیک، روسیه، دانمارک و فنلاند در گروه دوم مسابقات جام ملت‌های اروپا قرار گرفته‌اند.


شیاطین سرخ رودرروی تزار‌ها

حساس‌ترین بازی این گروه را ۲ تیم بلژیک و روسیه از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهند کرد. شیاطین سرخ اروپا با هدایت روبرتو مارتینز در مسابقات جام‌جهانی۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل فرانسه، قهرمان جهان، از صعود به فینال بازماندند و درنهایت مقام سوم مسابقات را کسب کردند. بلژیک در جدیدترین رنکینگ جهانی که فیفا اعلام کرده است، در رده اول قرار دارد و باز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. روملو لوکاکو، ستاره تیم اینتر که در این فصل عنوان قهرمانی مسابقات سری‌آ ایتالیا را با این تیم کسب کرد، یکی از امید‌های گل‌زنی بلژیک در یورو خواهد بود.
 
از طرفی کوین دی‌بروینه، هافبک خلاق تیم منچسترسیتی که از نگاه اتحادیه بازیکنان لیگ انگلیس به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره در این فصل انتخاب شد، در بازی اول بلژیک مقابل روسیه غایب خواهد بود. ادن هازارد، بازیکن رئال‌مادرید هم دچار مصدومیت است و شاید به بازی مقابل روسیه نرسد. تیبو کورتوا دروازه‌بان مطمئنی برای بلژیک محسوب می‌شود، اما این تیم پس از خداحافظی کمپانی، در خط دفاعی چندان قدرتمند نیست و شاید تنها نقطه ضعف شاگردان مارتینز در همین خط باشد. این همه در حالی است که بلژیکی‌ها امسال عنوان مسن‌ترین تیم مسابقات را هم به خود اختصاص داده اند و به نظر می‌رسد باتوجه به بالارفتن این میانگین سنی، شیاطین سرخ کارچندان راحتی در این دوره از بازی‌ها نخواهد داشت.
 
در آن سوی میدان، روس‌ها قرار دارند. تزار‌های اروپا تقریبا از زمان جام‌جهانی یک ترکیب ثابت داشته‌اند و هماهنگی خوبی در زمین دارند. ماریو فرناندز بدون‌شک ستاره این تیم در این جام خواهد بود. او را لوسیوی نسل جدید می‌نامند. فرناندز ۳۰سال دارد و از زمان قرارگرفتن در پست مدافع‌راست، پیشرفتی بی‌نظیر داشته است. او که متولد برزیل است، از سال۲۰۱۷ و پس از تحسین‌های فراوان بابت عملکردش، تابعیت روسی را قبول کرد؛ هرچند هنوز مشکل زبان دارد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->